Hulp bij klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Meld het probleem, voeg eventueel foto’s en video’s toe zodat klacht duidelijk zichtbaar is.
Wij doen er alles aan om de klacht naar behoren op te lossen en samen tot een passende oplossing te komen. Dit wijzen onze gemiddelde Google beoordelingen van 5 uit de 5 sterren dan ook uit! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Leidt dit niet tot een oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via onze partner Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bovenstaande zijn de opties die je als consument hebt en die wij aanbieden via onze partner. Neem als je een klacht hebt altijd eerst met ons contact op via [email protected]. Wij doen altijd ons uiterste best om met een passende oplossing te komen.